måndag 13 februari 2012

Work out

Jajemensan, det blev ett träningpass efter jobbet. Körde en halvtimme på crosstrainern. Hade mycket energi så kunde gott och väl ha stått där mycke längre, men hade ett tåg att passa.. som visade sig va nästan 20 min försenat! Agrrrh.. dessa eländiga tåg. Kan inte beskriva hur glad jag kommer bli när jag slipper dom varje dag. Snart, snart..

Imorgon gör jag sista ridpasset på ridskolan. Yep, är så illa tvungen att ge upp ridningen nu när min ekonomiska situation ändras som ni förstår. Tråkigt, men det är smällar man får ta. Tyvärr.


Nästa inköp vid löningsdags:





Är ju som bekant ett fan av Lily Lolos produkter och har för tillfället siktet inställt på en av deras bronzers. Verkar spännande. Sådär härligt sommrig och full av glöd. Kommer uppdatera mer om denna när jag har den i min ägo! Fortsättning följer...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar