onsdag 15 februari 2012

Almost vårkänslor?

Hej alla glada! Idag är jag på bättre humör :) Har vart en strålande dag här i Arvika! Sol och varmt. Jobbade iofs hela dagen, men tog mig ett varv på stan under lunchen och fick lite sol i alla fall. Tänk va lite solsken kan göra. Åh vad jag längtar till våren och sommaren! Då det fortfarande är ljust ute när jag slutar efter jobbet. Uh vantrivs verkligen på vintern när det är mörkt och kallt.. Avskyr att frysa. Tacka vet jag sommar och sol. Känner på mig att det kommer bli en fantastisk sommar. Har lite planer på eventuella resor och så.. Lizette you know what I meen ;) Hoppas det blir av. Hihi!


Till helgen blir det fest hos Karin och brorsan. Va jättelängesen jag var ute sist. Ska bli superkul verkligen! Ser fram emot ;)




Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar