måndag 27 februari 2012

Waikiki

Här kommer en swatch på ytterligare en bronzer. Nämligen den andra prov-produkten jag valde i samband med min beställning från Lily Lolo. Denna heter Waikiki och jag har precis insett hur mycket jag faktiskt gillar den! Den är lite ljusare och mer åt det guldiga hållet. Passar nog mer som en vardagsbronzer för att ge lite extra lyster. Medan Bondi Bronze (se tidigare inlägg) passar en kvälls-make-up bättre och ger mer glöd så att säga. Waikiki kan nog även bli supersnygg i en och annan ögon-make-up också :)

Tyvärr var den skitsvår att fota så tog både med och utan blixt, men av någon anledning så blev den ännu ljusare och guldigare än vad den egentligen är?? Ser ju inte ens ut som en bronzer. Hmm...







Btw, får ni ursäkta att jag inte har några ordentliga sminkningar på bild att lägga upp, där produkterna ingår, men det är ingen idé att ens försöka med min dåliga digitalkamera.. some day maybe när jag blir seriös och skaffar mig en systemkamera. Håller mig för tillfället till att bara va en vanlig sminknörd som tycker det är kul att tipsa om roliga produkter!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar