torsdag 9 februari 2012

Ny lägenhet!

Här går det undan! Jag och mamma åkte in till stan idag för att kolla in en lägenhet. Vi satt och lunchade lite innan och vips ringer telefonen och jag får ytterligare ett erbjudande. Ringer med en gång till henne som bor i den och får komma och titta direkt. Det var en alldeles lagom liten 2:a till en person, så jag mer eller mindre bestämde mig direkt, men ville ändå kolla in den vi kommit till stan för att titta på in the first place. Det var däremot den snukigaste lägenhet jag varit i och ville bara springa därifrån. Så jag ringde direkt till bostadsbolaget och tjingade den andra och fick komma och skriva kontrakt direkt! Herregud, allt på en dag :) Är såå nöjd! Äntligen. Inflyttning sker enligt kontraktet 1:a maj men skulle eventuellt kunna gå att fixa så att jag får den tidigare. Åh vad skönt! Det händer lite grejer trots allt :)

Fick även hoppa in och jobba några timmar idag, men det gjorde inget, hade ju endel att glädja mig åt iaf ;)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar