tisdag 7 februari 2012

7/2-12

Hej, hej..

Vet att det har varit enormt längesen jag bloggade nu. Är en person som är väldigt noga med att ta vara på min fritid, och så fort jag känner mig pressad att göra nåt så händer det att jag bara lägger ner det om det inte är ett absolut måste.. Så har det blivit lite med bloggen tyvärr.

Ska också berätta att senaste tiden varit väldigt uppslitande och omvälvande då jag och min kille sedan 3 år tillbaka har bestämt oss för att gå skilda vägar. Ett stort steg såklart, eftersom jag aldrig bott själv, haft nåt eget eller fått "stå på egna ben", men jag känner att detta är något jag behöver och länge haft en längtan efter.. Så det blir bäst såhär. Skriver inte mer än så eftersom det, av uppenbara skäl, endast är mellan mig och min expojkvän.

Vad jag ville komma fram till är att eftersom jag numera har mer fritid så kommer jag försöka blogga lite mera! Bra va? Både jag och mina vänner är väldigt upptagna, så jag vet att dom kommer bli nöjda när jag kan uppdatera dom lite om vad som händer i mitt liv. Right? ;)


Så vad händer? Letar febrilt efter lägenhet. Ska ringa runt till ytterligare några hyresvärdar i stan imorgon och se om man får nåt napp. Oh längtar tills jag får nåt eget! Just nu känns det lite som en mellanperiod. Lite status quo. Astråkigt och ensamt helt enkelt, eftersom min tillfälliga adress ligger en bit utanför stan. Sen när jag får mitt eget place börjar jag ett nytt kapitel. Och då är det jag som håller i pennan! ;)

Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar