onsdag 8 februari 2012

Dermosil Aloe gel

Så.. hemma efter jobb och träningspass! Kändes att det var nån vecka sen man gymmade sist. Gick segt. Men snart är man på banan igen.

Ringt runt till en del ställen idag angående lägenhet. Gäller att ligga i! Nu har jag hört av mig till massa ställen så förhoppningsvis dyker det upp nåt snart.

Dagens tips:

Aloe Vera gel 


Har under några veckor testat att använda en Aloe Vera gel i ansiktet morgon och kväll som en del av min hudvårdsrutin. Det bästa jag gjort på länge! Aloe vera gelen används i huvudsak till att behandla solsveda och småsår men funkar superbra till ansiktet och hjälper till att lugna min superkänsliga hy som lätt blir röd, irriterad och får finnar. Ansluter mig gladeligen till alla som förspråkar aloe vera som en superprodukt. Jag har på den efter rengöring och innan min vanliga ansiktskräm. Just nu har jag inga finnar alls och huden känns fräsch och balanserad. Denna hudvårdsrutin kommer jag definitivt hålla fast vid! Har man som mig blandad hy, som lätt blir torr och stram, men samtidigt blir glansig och får finnar, är detta verkligen worth a try! (JAG använder den i kombination med Estelle & Thilds hudvårdsserie för känslig hy, bör kanske tilläggas) 

Jag använder en Aloe Vera gel från Dermosil som innehåller koncentrat som motsvarar 100-procentig ren aloe vera.



Hade bra!



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar