tisdag 14 februari 2012

All hjärtans dag!

Skickar en alla-hjärtan-kram till alla mina vänner (och alla andra med för den delen :)) och hoppas att ni haft en underbar dag med de ni håller kära <3

För min egen del har det bara varit en vanlig tisdag.. Har jobbat och efteråt red jag sista ridlektionen. Måste säga att jag trodde att jag skulle ta mig genom denna dagen utan att bli minsta ledsen över att man numera är singel.. Men fan alltså, är man singel på alla hjärtans dag så känner man sig ensammare än någonsin :( Är lite deppad just nu så ska sätta mig hos mammsen och tröstäta Marabou-hjärtan fast jag inte ens gillar dom... Bitter much? Haha!

Nej nu ska jag försöka avsluta detta inlägget i positiv anda! Ha en supermysig kväll som sagt, med era nära och kära och se till att rå om varandra :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar