söndag 26 februari 2012

Blue Moon Bar

Helgen har varit riktigt lyckad! Igår vart det fest i Karlstad med Karin och Ellika mfl! Kvällen spenderades på Blue Moon Bar som hade öppet för sista gången. Det var verkligen knökat med folk som ville fira en sista gång. Blev mycket skratt och dans tills fötterna värkte. Kort sagt en händelserik kväll som inleddes med att jag och Karin tog fel buss ut till förfesten och hamnade gud vet vart, fick ringa en taxi och hann inte med att förfesta mer än 1,5 timme innan vi skulle dra, haha! Som tur var hade vi fått i oss ett antal cl redan, så inga sura miner på oss inte :) Det blev allt som allt, en väldigt lyckad kväll som jag hoppas vi gör om snart igen.


Idag har det vart ännu en strålande dag med vårkänslor högt och lågt. Jag, brorsan och Karin tog oss en promenix i det fina vädret och åkte sedan hem till päronen och åt 3-rätters-middag. Mumsigt värre!  Känner mig helnöjd med helgen och kände att jag behövde detta nu i dessa tider när allting känns trist och tråkigt. En liten vardagshöjare.

Nu ska jag lägga mig med en bra bok och njuta av dom sista minutrarna av helgen. Sedan börjar en ny spännande vecka!

Hade bra!

1 kommentar:

  1. Det var så jäkla kuuul! :D Fin din blogg blivit btw! :) Massa kramar

    SvaraRadera