onsdag 30 november 2011

Back in the game!

Happ! Nu va det ett tag sen. Sorry.. Men nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera som vanligt igen :)

Imorgon är det december och bara några veckor kvar till jul! Men först och främst bara en vecka kvar till vi åker till London. Yeey! Roligt det ska bli att komma iväg. Can't wait! ;)

I lördags hjälpte jag brorsan med att stå i kassan och ta betalt för inträde till "Metal allians fest" som han tillsammans med sitt band arrangerat på Push bar i Arvika. Fyra band spelade: Damien, Brute, Shraphead och brorsans band Venue for Vegeance. Det gick superbra och det kom sjukt mycke folk! Första gången jag hörde brorsans band spela och dom va asgrymma. Lyckat värre! Stolt syster ;)


Btw denna önskar jag mig i juklapp. Give me!

ghd Boho Chic Collection








Eftersom jag använder plattång i stort sett varje dag så känner jag att det för en gångs skull är dags för en riktigt, riktigt bra en! Denna rekommenderas av frisörer världen över och anses vara "den bästa". Genom avancerade keramiska värmeelement fördelas värmen jämt över plattorna utan heta punkter. Tången avger även negativa joner som motverkar statisk elektricitet och ger håret mer glans! Tången har även förfinade rundade kanter som gör det lättare att även göra lockar utan att hårstrån fastnar och går av. Denna ska jag helt enkelt ha på ett eller annat sätt! Snygg väska medföljer också, pluss i kanten ;)


Hade gött så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar