fredag 2 december 2011

God kväll (natt)!



Snart sängdags för min del. Jobbat och tränat idag. Kände mig redigt stel i kroppen sen gårdagens ansträngning. Hjälpte brorsan att bära grejer till nya lägenheten. Så då jäklar var det bara att kavla upp ärmarna och låta musklerna göra nytta. Att bära ut och in en hel lägenhet på två man är inte så illa pinkat ;) Det känns åtminstone idag!

Lunchade med Lizette tidigare idag. Lite catching up sådär, aldrig fel ;) Det var ett tag sen nu, så det var kul att ses igen. Tänk att fast båda bor i stan nu så träffas man ändå så sällan? Vart tar tiden vägen? Känns inte som man hinner med någonting nuförtiden. Nej det får vi ta och ändra på! Hädanefter ska det heta att jag TAR mig tid! Lite bättre planering är allt som krävs ;) Nyårslöfte maybe?

Ikväll är Andreas på julbord med jobbet så jag har haft lägenheten för mig själv. Har tvättat, plockat, rengjort sminkborstar, bytt sängkläder.. massa tråkigt men nyttigt stuff helt enkelt. Så nu känns det dags för mig att krypa till kojs. 


Natti natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar