måndag 7 november 2011

Dagen favorit: Smashbox photo finish primer

Här kommer en snorbra produkt från min badrumshylla! Ett måste om man vill att sminket ska sitta en hel dag är ju såklart en riktigt bra foundation-primer. Idag skulle jag aldrig klara mig utan min Photo finish foundation primer från Smashbox. Den mattar ner och jämnar ut huden och lämnar den sammetslen. Primern lägger sig som en film på huden, fyller fina linjer och jämnar ut stora porer och ojämnheter, samtidigt som den håller din foundation på plats hela dagen! JAG använder den både under min mineralfoundation och flytande foundation och tycker att den funkar strålande i kombination med båda. Jag älskar den!


Kort fakta

Oljefri produkt. Innehåller extrakt från vindruvor för att lugna och skydda huden. Använd efter fuktighetskräm och före foundation. Obs! Finns även i pumpflaska.






Tips! Låt den sjunka in i huden nån minut innan du applicerar foundation. Annars kan den lätt glida runt lite innan den får fäste :)


Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar