torsdag 10 november 2011

Kvällsmys med hemmagjorda vårrullar

Då har ännu en arbetsdag på jobbet passerat och man har slagit sig ner i soffan. Gjorde nyss vårrullar med egen fyllning (Natthys recept)! Blev suuuupergott! Kul med matinspiration :) Är så trött på min egen mat så jag dör. Så nya recept uppskattas verkligen!

Nu sitter vi, mätta och belåtna, i soffan. Jag surfar runt och Andreas läser boken "Jag är Zlatan" på Ipaden.. suck.. Han är helt fascinerad, håller på och citerar sig högt genom hela boken typ.. Kan inte påstå att det verkar va nån imponerande läsning direkt, haha! Men så är jag totalt likgiltig inför allt vad fotboll heter också. Man måste nog va lite insatt för att uppskatta en sådan bok. Inget för mig alltså :P

Ikväll ska jag försöka somna tidigt. Har sovit så dåligt de senaste nätterna och är verkligen meeeegatrött på morgonen. Så nu ska jag försöka varva ner och besöka sängen snart.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar