måndag 12 mars 2012

Massiv träningsvärk

Hej svejs!

Är nu hemkommen från jobb och träning. Det gick lite segt med träningen idag, haha! Har sån träningsvärk från igår när jag var ute och sprang. Men lyckades iaf traggla mig igenom en halvtimme på cykel och 10 min på crosstrainern. Fick nöja mig så :)

Nu är man iaf anmäld till tjejmilen och hotellet är betalt! Wiie, känner mig taggad! Har aldrig sprungit en mil förut så vi får se hur det går :) Satsar inte på att få någon jättebra tid eller så, utan målet är väl att kunna SPRINGA hela milen. Bara jag klarar det så kan jag känna mig nöjd :)

Imorgon är det min födelsedag också! Herregud va tiden går. Redan 23! Vet redan vad jag får i present så det blir väl inga överraskningar där direkt. Köpte ett underbart fint skrivbord/sminkbord för ca en månad sen som mamma och pappa sponsrar mig med som födelsedagspresent :) Är såå nöjd! Tyvärr står det nedmonterat i källaren i väntan på att det ska få flytta in i nya lägenheten, så tyvärr har jag inga bilder på det :( Men det kommer! Just you wait ;)

Veckans planer i övrigt:

Onsdag: Mary Kay-kväll med svägerskan och vänner :) Looking forward!

Fredag: TID HOS FRISÖREN! Thank god.. Nu ska jag bli "silky smoooooth!" Bilder kommer ;)

Lördag: Ledig helg. Partaj i Karlstad! Fira födelsedag med fina vänner. Kul!



See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar