onsdag 7 mars 2012

7 mars 2012

Ännu ett pass avklarat både på jobbet och på gymmet! Nu ni är det banne mig dags att jag börjar träna på riktigt. Löpträning, närmare bestämt. Ska nämligen köra tjejmilen i Stockholm 1:a spetember! Yikes, vad har jag gett mig in på? :S Vi blir ett stort tjejgäng som drar. Ska bo på hotell, gå ut och äta och mysa oss en hel helg. Kommer bli riktigt skoj! Tur man har en hel sommar på sig att löpträna. Det lär behövas, big time!






Imorgon är man ledig. Och det har börjat snöa.. trist.. blir nog en soff-liggar-dag. Streckläsa boken jag håller på att ögna igenom för tillfället. Simon och ekarna. Har hört så mycket gott om både filmen och boken och ville inte förstöra boken genom att se filmen först. Tror nämligen boken innehåller såå mycket mer än filmen efter vad jag har förstått. Hittills älskar jag den! Helt underbar..



1 kommentar: