måndag 19 mars 2012

Last week

Oj nu var det visst längesen jag uppdaterade! Har haft full upp i dagarna med fördelsedag, Mary Kay-kväll, kompismys, utgång osv.. Har mycket att skriva om så ni behöver inte oroa er för nån torka ;)

I tisdags var ju då min födelsedag, som firades med nära och kära. Tårta, presenter och mys! Fick en del "nödvändiga" grejer inför flytten till nya längenheten så det var super! Uppskattas alltid :)

På onsdagkväll blev det mera mys då min svägerska aka. hudvårdskonsult för Mary Kay kom och demonstrerade en massa produkter för oss tjejer. Ansiktsvård, hudvård och lite smink. Love it! Så det blev en del shoppat som ni kanske förstår. Separat inlägg kommer!

På fredagen blev det en genomkörare för mitt hår hos frisören. Såå skönt! Blev supernöjd med färgen, även om den blev nåågot mörkare än jag tänk från början, så kändes den ändå väldigt klädsam och rätt. Det kändes.. Jag :)

Lördag = Date med mina fina vänner i Karlstad :) Hade en jättetrevlig kväll med mat, vin och skratt. Tack hörrni!


Ja kort och gott that pretty much sums it up. Det var min vecka det. Hoppas ni haft det lika bra som jag! Ta hand om er så hörs vi! Ha en fortsatt bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar