fredag 7 oktober 2011

Tjenamors!

Hello there! Välkommen mig själv till mitt nya bloggarplace :-) Efter att ha bloggat ganska sporadiskt under en fler-års-period på blogg.se (startat blogg, lagt ner blogg, startat ny blogg osv.) bestämde jag mig för att byta till blogspot istället! Hej och hå, banbrytande va? ;) Hehe, så det märks hur det kommer påverka mitt bloggande. Förhoppningsvis positivt! :)

Hörrni så här är det. Cathrine heter jag och är en go och glad, sprallig och trevlig tjej som intresserar sig för allt från ridning och hästar, till mode och skönhet, till träning och hälsa, till att resa. Kort sagt en tjej som vill få ut det mesta av livet. Bor i en liten stad i Värmland, i en tvåa tillsammans med min kille sedan snart 3 år tillbaka och jobbar i en klädesbutik. Tillvaron kunde vart sämre och jag vågar nog påstå att jag är rätt lyckligt lottad ändå ;)

Always look on the bright side of life*

Så var det med det och vi lär höras av :) Tills dess, hade göttast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar