måndag 24 oktober 2011

Åter hemma..

Kom hem från Stockholm igår. Vi hade det jättemysigt i huvudstaden. Tiden gick mest åt till shopping eftersom det blev en så kort trip. Tar ju ett tag att gå igenom alla affärer ;) Men även lite mys på hotellrummet med film och serier på iPaden :) Är väldigt belåten med resan. Allt som allt en lagom getaway sådär :)

19.15 satte jag mig på tåget mot Karlstad och honey på ett annat tåg mot Uppsala. Så nu är jag ensam hemma tills på onsdag kväll. Tyst och tomt i lägenheten. Surfar runt och kollar på lite inredning osv.. Försöker fördriva tiden. Lånade med mig lite kläder från jobbet som jag ska prova tänkte jag. Det är det farliga med att jobba i klädbutik, man är alltid frestad att köpa nåt nytt! Haha :) Men nu har jag handlat lite nödvändigheter i Stockholm så jag känner mig faktiskt ganska nöjd nu ett tag framöver. Dessutom håller jag och en kompis på att planera eventuell resa till London i december :) Vi tänkte hälsa på en kompis som arbetar som au pair där. Kul! Hoppas det blir av :)



Denna fick bl. a. följa med hem idag. Väska från Esprit ;)

Hade bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar